Saturday, 11 April 2009

Hana Sana sini Situ

Selamat sore
kejadahnya kan..
blog private watashi tetiba ilang je nih?
blog yg watashi delete lak..(yakni blog ni..)
tetiba muncul kembali??

so kalo sesapa yang setia dan separa setia pd blog satu lg tu
hehrap korang leh la jumpa watashi kt sini k...
sedih okk..


oh..pernah dengar lagu RUN TO ME??

ada sesapa yg sudi tak kalo watashi lari pd korang?
please?

*sila lempang watashi laju-laju

Thursday, 9 April 2009

Underpet..underpet!!

video



wahhhh..ini first time anak buah watashi cam tomboy nih..ikat tocang dua..
so cuteee!!!-kt mata watashi la kan

dan..as usual..wonderpets tela berjaya mempengaruhi minda aufa

"apa yang penting..kerjaaaa samaaa..!!"

Wei Shen Ma...????

Tetiba blog private watashi ilang???

sumpah watashi tak delete weyhhh!!!

apa hal dia ilang lakk
adoiiii.....

ada sesapa leh tolong tak camner kita nak bhack up balik semua n3 yg hilang secara MIA nih???

Monday, 6 April 2009

Saper yang beri nafkah nih??


okeh..watashi sgt musykil
since Jan 2009,
setiap bulan ada yang bg watashi duit melalui fund transfer
pelik ok...
takutpun ye gak...
tadelah byk..
tp still wat watashi tertanya-tanya


nenek watashi (mak umi) telahpun
kembali kerahmatullah pada 31 Mac 2009 yang lalu
Al-Fatihah..